0 Items € 0,00 Cart

You have no items in your shopping cart.

 
Voordat u gemakkelijk kunt ruilen en retourbeleid, moet u contact met ons opnemen voor verzendadres voordat u de items terugstuurt. Alle items die naar ons zijn verzonden, moeten in hun originele staat zijn, dwz ongebruikelijk, ongewassen, met alle bijgevoegde labels.

Bevestig de kleur, grootte en stijl als u uw bestelling plaatst volgens de foto's die wij aanbieden. Na ontvangst van onze producten, als u niet tevreden bent met kleur of grootte, maar geen kwaliteitsproblemen, zijn de uitwisseling of gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag beschikbaar. Retourzending is op koper's kosten.

• Neem alsjeblieft foto's van de artikelen en stuur ze naar ons met betrekking tot kwaliteitsproblemen of verkeerde versie. Wij nemen volledige verantwoordelijkheid voor kwaliteitsproblemen.

• Als u artikelen voor een andere stijl wilt uitwisselen of de terugbetaling wilt verzoeken, geef ons het volgnummer mee nadat de artikelen terug zijn verzonden. Zodra we uw pakket ontvangen hebben, verzenden we het item dat u heeft aangepast of uw betaling terugbetaalt.

• Als u nog vragen heeft over het retourneren van uw producten, neem dan contact met ons op!

Geen terugkeer of uitwisseling in deze situaties:

1) Wij accepteren geen items die met een kwaliteitsprobleem die het gevolg is van subjectieve bewustwording van defecte goederen.

2) Wij accepteren geen retourneren van een item dat is gebruikt, beschadigd, gegraveerd of gewijzigd door de derde partij.

3) Wij accepteren niet onbevoegde artikelen, onjuist verpakte of onjuist verzekerde.

Wij waarderen uw begrip.

Bestellings-annulering

Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Want we verwerken alle bestellingen zo snel mogelijk binnen 6-8 uur na het plaatsen van bestellingen, zodat we niet altijd een bestelling kunnen annuleren nadat deze is geplaatst. Uw begrip wordt gewaardeerd. Annuleringsverzoeken nadat de bestelling is verzonden, worden behandeld in overeenstemming met ons retourbeleid.

Vriendelijke kennisgeving

Als u uw volgnummer niet binnen 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, heeft uw e-mail server het mogelijk gezien als spam. In dit geval, neem dan contact met ons op voor hulp.