0 Items € 0,00 Cart

You have no items in your shopping cart.

FAQ

U kunt onze stijlen bladeren door gebruik te maken van de tabbladen of het zoekvak en verfijn uw zoekopdracht met de filters om al onze online voorraad te bekijken, die dagelijks wordt bijgewerkt! Als u nog steeds niet kunt vinden wat u zoekt, kan het niet meer op voorraad zijn - neem contact op met ons klantenservice team, dat u kunt proberen om uw perfecte schoenen te vinden.

1. Welke betalingswijzen accepteer je?

Wat voor u makkelijker is! Wij accepteren Visa & Master Card

2. Heeft mijn bestelling goed gedaan?

Wij sturen u een bevestigings email zodra uw bestelling geplaatst is - dit moet binnen enkele minuten binnenkomen. Als dat niet het geval is, controleer je de map 'Junk' als het daar wegkomt. Als u dat nog steeds niet hebt, neem dan contact op met ons klantenservice team en wij kunnen het opnieuw aan u doorgeven.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren / wijzigen?

Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, zullen wij u zo graag mogelijk annuleren / wijzigen, gewoon in contact komen met ons klantenservice team. Maak je geen zorgen als de bestelling al verzonden is (soms zijn we gewoon te enthousiast om uw bestelling bij u te krijgen) - we hebben ons 30 dagen retourbeleid als u uw bestelling moet retourneren.

4. Kan ik een ander item toevoegen aan mijn bestelling na afloop van de kassa?

We kunnen helaas geen items toevoegen aan uw bestelling zodra het is geplaatst, helaas. U kunt een nieuwe bestelling voor uw item plaatsen.

5. Is uw kassa veilig?

We nemen online beveiliging heel serieus en onze site maakt gebruik van de nieuwste online SSL-encryptie software om ervoor te zorgen dat uw gegevens veilig zijn. Wanneer de browserbalk van 'http' naar 'https' verandert en het vergrendelde hangslot verschijnt, geeft dit aan dat u op een beveiligde pagina bent. Onze site is geverifieerd en geaccrediteerd door Trusted Shops en Google Certified Shops, plus we zijn ingeschreven in de MasterCard Securecode Card Payment Protection Scheme.

6. Wie zal mijn bestelling bezorgen?

DHL & EMS International Shipping

7. Hoeveel kost de verzending?

GRATIS en snel verzending.

8. Breng u naar landen buiten het Verenigd Koninkrijk?

Ja dat doen we! Wij bieden internationale verzending aan, en ongeacht waar het product wordt verzonden, verandert de verzendkosten nooit.

9. Wat als de schoenen mij niet passen?

Als u uw schoenen ontvangt en ze geen ideale pasvorm zijn, kunt u het artikel in ongebruikte staat terugsturen om een ​​uitwisseling of terugbetaling te ontvangen. Bekijk onze retourpagina voor meer info en wat u nodig hebt om ze te retourneren.

10. Heb je mijn retour verwerkt, en is er een terugbetaling / uitkering uitgereikt?

Na ontvangst van uw melding dat uw retour is ontvangen, kunt u 48 uur voor de teruggave verwerken. Zodra een terugbetaling of uitwisseling is uitgevoerd, ontvangt u nog een email om u hierover te informeren. De email zal bevestigen of er een teruggave is uitgereikt, of als een uitwisseling is geregeld.

11. Hoe lang duurt het voor mijn terugbetaling / uitwisseling?

Wij streven ernaar om alle retourzendingen binnen 48 uur na ontvangst te verwerken, maar vergeet niet dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat het naar ons toe komt. U dient dan nog 7 werkdagen toe te staan ​​voor uw terugbetaling / uitwisseling. Wij nemen contact met u op om u te laten weten dat u uw retourverzoek heeft verwerkt. Als u een terugbetaling aanvraagt, zullen we automatisch uw originele betaalmethode terugbetalen. Als we niet meer het uitwisselingsartikel hebben dat u aanvraagt, wordt een terugbetaling uitgereikt.

12. Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, sturen wij u een email met een link naar de website van de koerier en het volgnummer zodat u de actuele tracking op uw bestelling kunt bekijken. Als u de e-mail niet hebt ontvangen, controleert u de map 'Ongewenste', als het daar wegkomt. Als u de email binnen enkele uren niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.